یزدفردا "وارده-یک جانباز یزدی :آیا سکوت در برابر هتاکی های کیهان تایید فرهنگ هتاکی و اهانت نیست "چندی است روزنامه محترم کیهان که منتسب به دولت اسلامی می باشد هر آنچه را که در شب نامه ها کسی جرات نوشتنش را ندارد به راحتی می نویسد !!!!

آیا براستی اینگونه حمله کردن به دیگران هر چند که پشتوانه اطلاعاتی داشته باشد در کجای انقلاب و اسلام تائید شده است ؟

اگر قرار به افشا گری باشد  آیا کیهان مطمئن خواهد بود که به انقلاب و سرمایه های آن لطمه نخواهد خورد ،که این چنین بی پروا برای خارج نمودن کاندیدای انتخاباتی از صحنه انتخابات به همه چیز متوسل می شود .

آیا حاج حسین آقای شریعتمداری عزیز می تواند ،به شخصیتی چون کروبی که حداقل در زمان حیات امام همیشه مورد وثوق ایشان بود  بتازد و خدمات ایشان در زمان ریاست بر بنیاد شهید که در زمان امام فقید بوده است را نیز با تازیانه  بی ادبی و سلاخی خانواده معزز شهدا  زیر سئوال  برد ؟

آقای ثقفی عزیز که فرموده اید  :زمانی بی فرهنگان و سرمایه داران در گوش مادر شهید ‌زدند و آب را به روی پدر شهید ‌بستند؟آن زمان شما و کیهان نشینان کجا بودید که دفاع کنید از حریم مقدس آنها ؟و اگر شما سخنان گهربار امام را در اول نامه خود ملاک عمل می دانید پس چگونه گذشته ها را مبنای حمله به یار امام و انقلاب قرار داده اید و هنوز هم تهدید به افشاگری می نمایید ؟

آیا رهبر معظم انقلاب خبر دارند که روزنامه ای که با پول بیت المال اداره می شود به راحتی در تخریب نامزد های انتخابات قلم می زند و سخنان ایشان در جمع مردم یزد که تاکید بر عدم تخریب نامزدهای انتخاباتی داشت را ،به راحتی فراموش می نماید ؟

آخر تا به کی باید به انقلاب ،به بهانه های مختلف ظلم شود و هرکس با هر سلیقه ای که خواست سرمایه های انسانی این مرز و بوم را نابود نماید ؟

استادان معزز کیهان لطفا به این انقلاب رحم نمایید و نگذارید تا فرهنگ تخریب  تمام سرمایهای نظام را نابود نموده و باعث دلزدگی مردم از نظام شود ؟

آیا براستی با هر انتخابات قرار است نیروهای انقلابی اصیل قربانی شوند و نام ان را دفاع از انقلاب بنامیم

امید واریم که همه اجازه انتخاب را به مردم واگذاریم و نخواسته باشیم برای مردم تایین تکلیف نماییم که البته مردم با هوشیاری تمام  پاسخ اهانت ها را با آراء خود تاکنون داده اند ؟

انتخابات دوم خرداد را همه دیدیم خاتمی تخریب شد و مردم اورا تکریم نمودند ؟وهمچنین انتخابات  دور نهم راهم دیدیم که دوست و دشمن به احمدی نژاد تاختند و مردم اورا عزیز شمردند و مطمئن باشید  انتخابات دهم نیز درس دیگری به هتاکان خواهد بود ؟

با هم مرور می کنیم  هتک حرمت کسی را که امام بارها اورا تایید و تکریم نمود و دوستانی که مدعی هستند "که خود بیش از آقای کروبی و موهای سرشان کتاب فقهی خوانده‌اند "اینگونه بی حرمتی می کنند  تکلیف جوانان نسل سوم فقه نخوانده چیست ؟

کیهان‌: آقای کروبی نگذارید مسایل طبقه 11 ساختمان طالقانی را بگوییم
کیهان در شماره روز دوشنبه خود حمله جدیدی را در یادداشتی تحت عنوان "کروبیان، کیهان را دوست دارند" به قلم فردی با نام مستعار "ع.ثقفی" علیه مهدی کروبی سامان داده است.

در این یادداشت آمده است: «چند تذکر و جمله کلیدی امام(ره) همواره در تاریخ انقلاب کارساز بوده است که گاهی موجب تعجب انسان در فراگیری شگرف آن در امواج مختلف فتنه های زمان است. یکی از این میان میزان بودن حال فعلی افراد، به علاوه میزان بودن تعریف و خشنودی دشمن در این حال، دیگری نیز توطئه از درون پوساندن و افتادن انقلاب به دست نامحرمان است که در مجموعه‌ای از پیش بینی‌ها و تذکرات حکیمانه از سوی روح اصلی انقلاب صدور یافته است».

نویسنده کیهان افزوده است:‌ «وقتی
” من که خود بیش از آقای کروبی و موهای سرشان کتاب فقهی خوانده‌ام، از اینهمه تاکید ایشان بر مسئله فقه، در جایگاه نقد مطبوعاتی تعجب کردم. “
پاسخ آقای کروبی به مدیرمسئول کیهان را می‌خواندم، بیش تر از کیهان دلم برای آقای کروبی سوخت که به کجا رسیده است! از آن بیشتر برای فقه و امام و امیرالمؤمنین که منتقدان مبانی متقن اسلامی چگونه شب و روز را اشتباه گرفته و چنین مظلوم نمایانه از آنان دم می‌زنند. ظاهراً آنان چنان در ستادهای خود جوگیر شده اند که فکر می‌کنند سرنوشت اسلام ومسلمین بر آنان معطوف شده است. من که خود بیش از آقای کروبی و موهای سرشان کتاب فقهی خوانده‌ام، از اینهمه تاکید ایشان بر مسئله فقه، در جایگاه نقد مطبوعاتی تعجب کردم. نخست باید از ایشان پرسید که کدام مبنای فقهی به آقایان اجازه می‌دهد صرفاً برای فعالیت تبلیغاتی آنهم در مقام نامزد انتخاباتی نظام اسلامی، به انتقاد از مبانی حکومتی اسلام بپردازند که به قول خودشان خونها به پای آن ریخته شده و خود ایشان مدتی متولی نهاد مربوط به این خونها بوده و از آنجا به اینجا رسیده اند»؟!

وی ادامه داده است: «می‌بینید آقای کروبی؟ در عالم مهم دیدن امام نیست، که شمر هم امام حسین و ابن ملجم هم امام علی را بارها دیده‌اند، مسئله فهم آدمها و التزام آنان نسبت به امام ادعایی خویش است و شما هم اگر هنوز داعیه پیروی خمینی کبیر را دارید باید یاد بگیرید که لحن صحبت یک روحانی فقه خوانده با گروه ورشکسته و دل شکسته و دم بریده همه چیز طلب، فرق می‌کند، ضمن آنکه در عوالم الهی کروبیان، کیهان را تخریب نمی کنند! حال این چه لحنی است و چگونه است که شما مقلدوار و
” می‌بینید آقای کروبی؟ در عالم مهم دیدن امام نیست، که شمر هم امام حسین و ابن ملجم هم امام علی را بارها دیده‌اند “
علی پندار، فرزندان این انقلاب را به باد شماتت می‌گیرید؟ آنهم کسانی که زندگی و آبروی خود را در راه انقلاب گذاشته اند. شما که از مشی رهبری دم می‌زنید، آیا همان شیخ منتقدی نیستید که زمانی دادگاه روحانیت منصوب امام و زمانی دیگر حکم حکومتی ابداع تفقه خمینی و زمان دیگر احکام شرعی اسلام را زیر سؤال انتخاباتی می‌برید»؟

ثقفی آورده است:‌ «پس جناب شیخ بگذارید مسائل سربسته بماند و معلوم نشود که در سابقه و حال افراد چه گذشته است بگذارید مردم ندانند که در طبقه یازدهم ساختمان طالقانی چه می‌گذشت! بگذارید اهالی مطبوعات نفهمند که مطبوعات نهاد زیر نظر شما چگونه سانسور و تعطیل می‌شد. بگذارید نحوه مدیریت شما سربسته بماند و به عدم رای قبلی مجلس و ریاست جمهوری خود بسنده کنید و بیش از این دم از وا اسلاما نزنید. نگذارید حداقل های انتخاباتی در فرصت نظام برای عرض اندام امثال جنابعالی به حداکثرهای افشاگری درباره سوءاستفاده از موقعیت شغلی تبدیل شود. نگذارید مردم بفهمند در دوره ریاست شما در محل تولیت فرهنگ شهادت چگونه بی فرهنگان و سرمایه داران در گوش مادر شهید می‌زدند و آب را به روی پدر شهید می‌بستند. آیا هنوز خانواده شهیدان را هوادار خود وانمود می‌کنید؟ مگر همین آقای شریعتمداری خانواده شهید نیست؟ حالا از سابقه افراد پرس وجو می‌کنید؟! خودتان را ضمناً به کاندیداهای
” لازم است که بدانید پیش بینی کیهان و سایر خیرخواهان از عدم اقبال مردم نسبت به امثال جنابعالی نیاز به دانستن آراء شب انتخابات ندارد “
دیگر نچسبانید تا عرصه بر آنان چون شما سخت نشود. لااقل شرط کاندیداتوری ریاست جمهوری داشتن زبان است که بحمدالله در آخر الزمان همه از نعمت رو به تزاید آن برخوردارند، مثل نعمت رو به تزاید مطبوعات زنجیری و زنجیره‌ای»!

در ادامه این یادداشت با تاکید دوباره بر مساله "سواد" آمده است: «در هر حال شما که هنوز علیرغم ادعای مدیریت چهار ساله یک روزنامه که توسط دیگران اداره می‌شود، سواد مطبوعاتی لازم را در روش پاسخ گویی به انتقادات مطبوعاتی نداشته و در انتقاد از تیتر، متن را بهانه می‌کنید و در برخورد با یک کلمه، هزار توهین نثار منتقد خود می‌کنید، لازم است که بدانید پیش بینی کیهان و سایر خیرخواهان از عدم اقبال مردم نسبت به امثال جنابعالی نیاز به دانستن آراء شب انتخابات ندارد، فقط لازم است انسان کمی در روش انقلابی مردم دقت داشته باشد و کمی بیشتر بفهمد که مردم از لاف زنان و تحمیق گران نه فقط خوششان نمی آید بلکه معمولاً در تاریخ انقلاب به آنان درس ویژه هم داده اند. ضمن آن که فکر نمی کنید سن شما دیگر برای این حرفها مناسب نیست؟! و انقلاب در مدیریت نیاز به نیروهای جوان‌تر دارد که از کوره در نروند و خسته نشوند و با توجه به گذر سی سال از انقلاب در ده سالگی به زندان ساواک نرفته باشند»؟!

کیهان مجددا ادعای خود مبنی بر عدم نگارش بیانیه‌های کروبی از سوی خودش را تکرار کرده و آورده است: «جناب شیخ ضمناً فعل آخر بیانیه شما غلط بود، به مشاورانتان بگویید از این به بعد برایتان درست‌تر بنویسند»!

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا